POVRAT ROBE I OTKAZ NARUDŽBI

 

PRIMILI STE POGREŠAN PROIZVOD?

Ako ste zaprimili pogrešan artikl, naše osoblje će u najkraćem mogućem roku riješiti nastali problem na obostrano zadovoljstvo. 

Potrebno je kontaktirati nas telefonski na broj 062/172 132 ili putem e-maila info@pikado.ba te proslijediti dokaz o krivoj isporuci, odnosno fotografiju pogrešno isporučenog artikla. 

 

VAŠ PROIZVOD JE STARTNO NEISPRAVAN?

U slučaju da ste zaprimili neispravan artikl, naše osoblje će riješiti Vaš predmet u najkraćem mogućem roku, na obostrano zadovoljstvo. 

Ako je riječ o tehničkom proizvodu, proizvod je potrebno proslijediti na servis. Po zaprimanju povratne informacije od strane servisa, reklamacija se zatvara prema suglasnosti  obje strane. Servis se vrši unutar razumnog roka. 

Ako nije riječ o tehničkom proizvodu, isti se vraća prodavaču na vještačenje te se reklamacija zatvara po primitku povratne informacije od strane prodavača.

 

KAKO OTKAZATI NARUDŽBU?

Narudžbu možete otkazati u svakom trenutku, ukoliko pošiljka već nije krenula prema Vama pozivom našeg odjela korisničke podrške na broj 061/269 369 ili putem e-maila info@pikado.ba . Prilikom otkazivanja narudžbe potrebno je navesti točnu šifru/ID broj kupovine koja se nalazi u e-mail poruci/potvrdi Vaše narudžbe.

 

MOGU LI VRATITI KUPLJENI PROIZVOD?

U slučaju da ste zaprimili proizvod koji Vam iz nekog razloga ne odgovara i jednostavno ga želite vratiti potrebno je poslati obrazac za jednostrani raskid ugovora na našu službenu e-mail adresu info@pikado.ba unutar 14 dana od primitka istog. 

Apeliramo da proizvod nikada ne šaljete prije nego što dobijete točnu uputu od strane našeg osoblja, na koju adresu je proizod potrebno poslati. Prilikom slanja pošiljke u povrat potrebno je naglasiti da se pošiljka šalje sa uslugom dostave na adresu krajnjem primatelju, bez dodatnih troškova za primatelja. Ako paket u povrat dođe opterećen otkupninom, prodavač je slobodan paket odbiti. U tom slučaju pošiljka će se vratiti na adresu slanja. Kada paket šaljete u povrat, unutar paketa je potrebno priložiti obrazac za jednostrani raskid ugovora, kako bi prodavač znao o kojoj narudžbi je riječ. 

U slučaju da proizvod želite vratiti zbog osobnog nezadovoljstva, isti je potrebno vratiti na način kako ste ga i zaprimili. Svaki proizvod dolazi unutar transportne ambalaže kako ne bi došlo do oštećenja same ambalaže proizvoda, a tako niti samog proizvoda. Svaki proizvod unutar pakiranja mora sadržavati sve pripadajuće dokumente, etikete i sl. Etikete se sa proizvoda ne smiju uklanjati jer se u tom slučaju smanjujete vrijednost istog. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom. 

Kupac nema pravo na povrat u sljedećim slučajevima: 

  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača/korisnika na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača/korisnika ili koja je jasno prilagođena potrošaču/korisniku
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Povrat novčanih sredstava možemo izvršiti tek kada prodavač zaprimi pošiljku u povrat, utvrdi da je artikl u prvobitnom stanju te da ga je moguće vratiti u prodaju. 

 

KOJA JE ADRESA ZA POVRAT ROBE?

Kako biste proizvod poslali u povrat, uvijek je potrebno pismeno, putem e-maila najaviti svoj povrat te razlog vraćanja. Nakon što naše osoblje utvrdi podložnost vraćanja proizvoda kojeg ste zaprimili, proslijedit će Vam adresu na koju pošiljku trebate vratiti. 

Ako kupljene proizvode vraćate putem odabrane Pikado kurirske službe, prilikom slanja paketa potrebno je naglasiti kako želite uslugu uručenja na adresu te bez troška po primatelju/bez otkupnine. U suprotnom, prodavač nije primoran prihvatiti Vaš povrat. 

Osobni povrati nisu mogući. 

 

Za više informacija, molimo posjetite stranicu ,,Pitanja i odgovori