PITANJA i ODGOVORI

MOJ PIKADO RAČUN

KAKO SE REGISTROVATI?

Postoje tri načina da se registruješ na Pikado: preko e-mail adrese, preko Google naloga ili preko Facebook naloga.

REGISTRACIJA PUTEAM E-MAIL ADRESE:

1.Klikni na dugme „Prijava/Registracija“, koje se nalazi u gornjem desnom uglu ili putem linka https://pikado.ba/my-account/

2. Upišite svoju e-mail adresu, korisničko ime koje želite koristiti na Pikado stranici i željenu šifru. Potvrdu o vašoj registraciji ćemo Vam poslati na Vaš E-mail čime je Vaša registracija uspješno završena.

KAKO DA PROMJENIM LIČNE PODATKE ILI LOZINKU?

Kako biste kao registrovani korisnik mogli da ažurirate lične podatke, potrebno je da se ulogujete na svoj profil. Možete da ažurirate Vaše kontakt podatke i adresu te da izvršite promjenu lozinke.

KUPOVINA

KAKO KUPOVATI NA PIKADU?

Kao i sve na Pikadu, online kupovina je vrlo jednostavna. Nakon što pronađete proizvode koji Vam odgovaraju, iste trebate dodati u košaricu. Prilikom dodavanja proizvoda u košaricu, proizvodi će se automatski podijeliti prema pripadajućim prodavačima-partnerima koji će pakete poslati zasebno, sa svojih odvojenih skladišta diljem Bosne i Hercegovine. Prije same kupovine, unutar košarice, u svakom trenutku možete dodatno provjeriti cijene i rokove za isporuku artikala. Nakon dodavanja željenih proizvoda u košaricu čeka Vas par jednostavnih koraka; 

  1. Adresa za dostavu – kako bi Vas naši partneri kuriri što jednostavnije pronašli, potrebno je upisati tačne podatke i kontakt osobe koja će paket zaprimiti
  2. Adresa na računu – ako kupujete proizvode za firmu, trebate upisati potrebne podatke kako bi račun u konačnici bio ispravan
  3. Način plaćanja – prilikom svake kupovine kupac odabire način plaćanja koji mu najviše odgovara (online karticom, prilikom preuzimanje pošiljke i slično)
  4. Potvrda – konačna potvrda za zaključivanje narudžbe

Nakon što ste zaključili svoju narudžbu, na svoj e-mail ćete zaprimiti potvrdu o primitku ponude za kupovinom. Prodavači-partneri će Vaše narudžbe obraditi/prihvatiti unutar 24 sata te ćete u tom trenutku ponovno zaprimiti e-mail obavijest potvrdi kupovine. Nakon toga, Vaša narudžba stiže na željenu adresu unutar oglašenog roka. 

KAKO KORISTITI KUPONE

Promo kodove generiramo u suradnji s našim partnerima i primjenjivi su na određene asortimane i brendove odabrane u datom trenutku. Najbolje kupone dajemo preplatnicima našeg Newslettera, putem Facebook stranice ili kroz druge promotivne aktivnosti. Pratite našu Facebook stranicu i prijavite se na Newsletter za osvajanje najboljih kupona.

Ako ste ostvarili više promo kodova, prilikom naručivanja je moguće iskoristiti samo jedan. 

Promo kod je potrebno upisati prilikom izrade narudžbe, u trenutku kada se nalazite u svojoj košarici.

plaćanje

KAKO PLATITI NARUDŽBU?

Kako bi se prilagodili potrebama svih naših kupaca, Pikado.ba je omogućila nekoliko načina plaćanja!

Kreditne ili debitne kartice – Mastercard, Maestro, Visa, Visa Premium.

Jednokratno ili do 12 rata bez kamata s Mastercard ili Visa Credit karticama (ovisno od banke) , Visa ili Maestro karticama  Visa Premium kreditnim karticama jednokratno ili do 24 rate bez kamata. Minimalni iznos za obročno plaćanje je 100 KM. Prilikom kartičnog plaćanja, sistem će Vas prebaciti na XX sustav za plaćanje.
Napomena: Ako Vaša kartica podržava obročno plaćanje, prilikom unosa podataka u sistem, potrebno je upisati prvih 4-8 znakova kartice kako bi sistem prepoznao o kojoj kartici je riječ te omogućio odabir broja rata na plaćanje. 

Virmanski

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte ili sl. Po zaprimljenoj uplati, obraditi ćemo vašu ponudu za kupnjom. (prema izvodima iz banke – u pravilu, sljedeći radni dan). 
U slučaju plaćanja putem inostranih računa, potrebno je izračunati troškove transakcije te za navedeni iznos uvećati ukupnu uplatu, kako bi krajnji iznos koji Pikado zaprima odgovarao stvarnoj cijeni narudžbe. 

Pouzećem tj. gotovinom prilikom preuzimanja

Opcija plaćanja prilikom preuzimanja (“pouzećem”) omogućuje da iznos narudžbe podmirite prilikom same isporuke na navedenoj adresi. Potvrdu plaćanja zaprimiti ćete od kurira dostavne službe, a račun će te primit na mail u roku 1-3 dana tj. čim dostavna služba uplati/dostavi novac za Vašu narudžbu. 

dostava

DA LI JE DOSTAVA BESPLATNA?

Dostava je moguća na teritoriji cijele BiH a cijena dostave je 7KM po narudžbi do 10kg ili je besplatna za posebno označene proizvode označene sa “besplatna dostava”. Za više informacije, molim pogledate varijacije dostave shodno ukupnoj masi narudžbe:

 

Vrsta Pošiljke Pojedinačna/zbirna pošiljka
Rok uručenja D+1 ili D+2 (unutar 24/48 h od narudžbe)
Stopa Mase (kg) KM
do 10kg 7 KM
od 10-20kg 8 KM
od 20-30kg 9 KM
od 30-40kg 18 KM
od 40-50kg 20 KM

Budući da je Pikado.ba platforma mjesto na kojem svoje proizvode prodaje više od 5000 različitih prodavača, svaki prodavač ima individualne uvjete za ostvarivanje besplatne dostave. 

Ako određeni prodavač ima mogućnost besplatne dostave, prilikom dodavanja proizvoda u košaricu, bit će Vam vidljivo ukoliko ste ostvarili navedeni iznos ili koliko Vam nedostaje kako biste prešli prag za besplatnu dostavu. 

KAKO PROMJENITI ADRESU DOSTAVE?

Ako pošiljka već nije krenula prema Vama, u svakom trenutku možete putem e-maila info@pikado.ba ili telefonski zvanjem na broja 061/269 369 izmijeniti podatke za isporuku. 

Nadalje, ako je pošiljka već krenula prema Vama, potrebno je kontaktirati direktno dostavnu službu te ih zamoliti za izmjenu adrese za isporuku. 

KAKO DA PRATIM SVOJU NARUDŽBU?

Nakon svake Vaše kupovine, putem E-mail poruke ćemo Vam poslati potvrdu skupa sa ID brojem Vaše narudžbe. Narudžbe možete pratiti sa stranice ,,Prati svoju narudžbu” kojoj pristupate iz korisničkog menija kao registrovani/prijavljeni korisnik ili iz TOP BAR Menija:

povrat robe-otkaz narudžbi

PRIMILI STE POGREŠAN PROIZVOD?

Ako ste zaprimili pogrešan artikl, naše osoblje će u najkraćem mogućem roku riješiti nastali problem na obostrano zadovoljstvo. 

Potrebno je kontaktirati nas telefonski na broj 061/269 369 ili putem e-maila info@pikado.ba te proslijediti dokaz o krivoj isporuci, odnosno fotografiju pogrešno isporučenog artikla. 

VAŠ PROIZVOD JE STARTNO NEISPRAVAN?

U slučaju da ste zaprimili neispravan artikl, naše osoblje će riješiti Vaš predmet u najkraćem mogućem roku, na obostrano zadovoljstvo. 

Ako je riječ o tehničkom proizvodu, proizvod je potrebno proslijediti na servis. Po zaprimanju povratne informacije od strane servisa, reklamacija se zatvara prema suglasnosti  obje strane. Servis se vrši unutar razumnog roka. 

Ako nije riječ o tehničkom proizvodu, isti se vraća prodavaču na vještačenje te se reklamacija zatvara po primitku povratne informacije od strane prodavača.

KAKO OTKAZATI NARUDŽBU?

Narudžbu možete otkazati u svakom trenutku, ukoliko pošiljka već nije krenula prema Vama. 

Ako je pošiljka poslana, istu je moguće otkazati tek po zaprimanju paketa u povrat prodavaču. 

Narudžbu možete otkazati telefonskim pozivom našeg odjela korisničke podrške na broj 061/269 369 ili putem e-maila info@pikado.ba . Prilikom otkazivanja narudžbe potrebno je navesti točnu šifru kupovine koja se nalazi odmah ispod glavnog naziva proizvoda. 

MOGU LI VRATITI KUPLJENI PROIZVOD?

U slučaju da ste zaprimili proizvod koji Vam iz nekog razloga ne odgovara i jednostavno ga želite vratiti potrebno je poslati obrazac za jednostrani raskid ugovora na našu službenu e-mail adresu info@pikado.ba unutar 14 dana od primitka istog. 

Apeliramo da proizvod nikada ne šaljete prije nego što dobijete točnu uputu od strane našeg osoblja, na koju adresu je proizod potrebno poslati. Prilikom slanja pošiljke u povrat potrebno je naglasiti da se pošiljka šalje sa uslugom dostave na adresu krajnjem primatelju, bez dodatnih troškova za primatelja. Ako paket u povrat dođe opterećen otkupninom, prodavač je slobodan paket odbiti. U tom slučaju pošiljka će se vratiti na adresu slanja. Kada paket šaljete u povrat, unutar paketa je potrebno priložiti obrazac za jednostrani raskid ugovora, kako bi prodavač znao o kojoj narudžbi je riječ. 

U slučaju da proizvod želite vratiti zbog osobnog nezadovoljstva, isti je potrebno vratiti na način kako ste ga i zaprimili. Svaki proizvod dolazi unutar transportne ambalaže kako ne bi došlo do oštećenja same ambalaže proizvoda, a tako niti samog proizvoda. Svaki proizvod unutar pakiranja mora sadržavati sve pripadajuće dokumente, etikete i sl. Etikete se sa proizvoda ne smiju uklanjati jer se u tom slučaju smanjujete vrijednost istog. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom. 

Kupac nema pravo na povrat u sljedećim slučajevima: 

  • predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača/korisnika na jednostrani raskid ugovora
  • predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača/korisnika ili koja je jasno prilagođena potrošaču/korisniku
  • predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
  • predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
  • predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  • predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
  • predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  • predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
  • predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
  • predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Povrat novčanih sredstava možemo izvršiti tek kada prodavač zaprimi pošiljku u povrat, utvrdi da je artikl u prvobitnom stanju te da ga je moguće vratiti u prodaju. 

KOJA JE ADRESA ZA POVRAT ROBE?

Kako biste proizvod poslali u povrat, uvijek je potrebno pismeno, putem e-maila najaviti svoj povrat te razlog vraćanja. Nakon što naše osoblje utvrdi podložnost vraćanja proizvoda kojeg ste zaprimili, proslijedit će Vam adresu na koju pošiljku trebate vratiti. 

Ako kupljene proizvode vraćate putem odabrane Pikado kurirske službe, prilikom slanja paketa potrebno je naglasiti kako želite uslugu uručenja na adresu te bez troška po primatelju/bez otkupnine. U suprotnom, prodavač nije primoran prihvatiti Vaš povrat. 

Osobni povrati nisu mogući. 

ostale informacije

KAKO POSTATI PRODAVAČ

Da biste postali naš prodajni partner/prodavač, molimo informišite se više o svemu putem stranice/linka: ,,Postani prodavač – Pikado”.

Uspješna registracija prodavača na Pikado platformi je dozvoljena Obrtima i Pravnim licima sa teritorije BiH.

Prilikom registracije, pored verifikacije Vaše adrese, kontakt telefona i E-mail-a, potrebno je dostaviti dodatna uvjerenja i dokumentaciju nakon čijeg pregleda i uspješne verifikacije, postajete prodavač na Pikado platformi.